נוהל 3: נוהל ישיבות

נוהל 3

נוהל ישיבות

  1. כללי

הישיבות הבית ספריות מוזמנות בדרך כלל על ידי ההנהלה או באישורה , הן מתקיימות לפי הצורך ובזמן קצוב מראש . זמן הישיבה ייקבע מראש ויותאם למערכת למניעת התנגשויות . ההזמנה לישיבה תלויה ברשימת מוזמנים והם יחתמו על קבלתם את ההזמנה .

המזמין לישיבה מסמיך אנשים לרישום פרוטוקול שיודפס ויועבר לתיקיית הדרייב של בית הספר .

מורים שמתעכבים בישיבות אחרי זמנם הקבוע בשעות השהות כלומר לאחר  שעה ארבע מאפשרים לו לקזז שעות אלה משעות שהות של ימים אחרים .

הישיבות הן חובה למורים שיוזמנו וכל היעדרות לא מוצדקת תגרור לקיזוז 2-3 שעות ממשכורת המורה.

קיום וביצוע החלטות הישיבה באחריות המזמין או באחריות מי שהוסמך לביצוע המטלה. דוח סטטוס על הביצוע והמעקב הוא באחריות המזמין אם זה רכז מקצוע או מנהל או כל בעל תפקיד.

דוח סטטוס לרבות הפרוטוקול המלא יישלחו לרכז תקשוב לאחסון בדרייב המשותף והעתק מודפס יועבר להנהלה .

 

  1. קביעת תאריכים  ומועדי ישיבות בית ספריות : 

יומן בית ספר שנמצא בדרייב  בית הספר הוא לתיעוד כל התאריכים שנקבעו במשך השנה , מוטלת אחריות על בעל התפקיד כמו רכז חינוך חברתי או יועצת או כל גורם אחר לרשום את האירועים ביומן שהוא משותף לכל המורים , במקרה ואין למורה גישה עליו ללמוד את הדרך לכניסה ליומן שהוא אורח חיים בית ספריים . ניתן להיעזר ביועצת שהיא אחראית על מעקב אחר היומן הממוחשב.

קביעת תאריכים הקשורים בפעילויות בית ספריות , טיולים , מפגשים , הרצאות וכל הקשור בפעילויות חברתיות ייקבעו עד תאריך  / 10 /15  מכל שנה , במקרה חריגה ניתן להיוועץ במנהל.

  1. מועדי ישיבות צוות :

אסיפת נתונים לבניית מערכת ישיבות תתבצע עד תאריך 20.6 מכל שנה .

לכן הן ישיבות צוות הן  לצוות המורחב והן למצומצם והן לבעלי תפקידים ייקבעו עד תאריך  \ 6 \ 20 מכל שנה . ולאחר מכן רכז המערכת יתאים שעות הישיבות ומלביש אותן על המערכת הקבועה .

לאחר תאריך זה , ובמקרה שלא נמסר מועד ישיבה על ידי רכז מקצוע או מורה רשאי מנהל בית הספר לקבוע תאריך ישיבה לפי הנתונים שנמסרו  ועל הצוות או המורה שלא מסר להתאים את עצמו לתאריך זה .

הישיבות של רכזי המקצוע ושאר בעלי התפקידים הן שבועיות בלבד.

מורה שלא התאים את מערכתו השבועית למערכת הישיבות  ונעדר יקוזז ממשכורתו עבור היעדרות מהישיבות .

 

  1. פרוטוקול ישיבות ממוחשב : 

קיים מבנה להגשת פרוטוקול , הוא זמין לכל בעלי התפקידים , מוטלת על הרכז או מי שהוסמך על ידו לרשום פרוטוקול שלם ולהגישו להנהלה בעתק ולשלוח העתק מהפרוטוקול לרכזת תקשוב שתציב אותו בדרייב תחת כותרת ישיבות .

פרוטוקול הישיבה המוגמר יוגש בצורה מודפסת עד שבוע מתאריך הישיבה  הן להנהלה והן לרכז תקשוב ורכז תקשוב נותן דוח סטטוס על ביצוע הדוח כשורה  להנהלה .

מעקב אחרי מסקנות הישיבות מוטלת על בעל התפקיד שזמן לישיבה . בכך שהוא יגיש באופן חודשי דוח סטטוס על הנעשה במסקנות למנהל בית הספר .

דוח הסטטוס יהיה כמובן  פירוט לתפוקות שעלו בתוכנית  העבודה שתכנן המרכז או בעל התפקיד מול הצוות .

  1. היעדרות מורים מישיבות :

אין להיעדר מישיבות צוות , במקרה וההיעדרות מוצדקת על המורה להודיע להנהלת בית הספר .

זכות מנהל ביה"ס לנצל את סמכותו להוריד שעות למורה שנעדר מישיבה וללא אישור מוצדק .

קיזוז עקב ההיעדרות השעות  שווה לכמות השעות בהם התכנס הצוות לישיבה .

ההודעה על היעדרות מישיבה מוצדקת חייבת להיות יום לפני הישיבה על מנת לא לפגוע במהלך הישיבה .