נוהל 1: אופן שליחת הודעות רשמיות מטעם בית הספר לגורמים שונים

נוהל 1: אופן שליחת הודעות רשמיות מטעם בית הספר לגורמים שונים 

1. הודעות לתלמידים: ( הודעות אורח שניתנות באופן יומי) 

אסור באופן מוחלט  על כל גורם שלא הוסמך מטעם ההנהלה להעביר כל הודעה שהועברה בעל – פה  בין גורמים בית ספריים, היינו,  לתלמידים או לכל גורם אחר בלי אישור כתוב מצד הנהלת בית הספר .

הנהלת בית הספר היא אשר מוסמכת להעביר ידיעות או הודעות  או החלטות בכל נדון שקשור הן בביטולי שיעורים או שביתות או חופשות או ימי שיא או פעילויות כלשהן בבית הספר , ואין המורה או בעל תפקיד מוסמך להעביר הודעה שאינה כתובה ומאושרת מההנהלה.

 

2. ההודעות לישיבות צוות ואחרות הקשורות במורים:

מוטלת על מזכירות בית הספר להעביר באופן כתוב הודעות של ישיבות וכל אירוע בו המורה שותף , המורה מצדו אמור לחתום על כך שקיבל את ההודעה .רשימת ההזמנה תתועד ותתויק בתיק הזמנות לישיבות .

  1. ניתן לשלוח הודעות במייל או קובץ דרך הטלפון במקרים בהם המורים אינם נמצאים בבית הספר כגון חופשות .
  2. ניתן להודיע למורה טלפוני במקרה והוא אינו בבית הספר דרך המזכירות ולרשום ליד החתימה שלו שקיבל הודעה טלפונית .

 

3. הודעות להורים:

במקרים של השעיה , הרחקת תלמיד מחנך הכיתה יחד עם המנהל שולחים מכתב רשום על הרחקה או השעיה , או ניתן למסור זאת ידנית דרך עובד תחזוקה של בית הספר , או ידני על ידי המורה המחנך .

העתק מההודעה תתועד בתיק התלמיד על ידי המחנך 

 

4. הודעות להורים ולהנהלה על עבירות תלמידים : 

אסור באופן מוחלט להוציא תלמיד מכיתה אלא במקרה של אלימות ,היינו , בעת התנהגות אלימה ניתן לשלוח את התלמיד אך ורק להנהלת בית הספר עם מכתב שמפרט את האירוע ,למחנך , למרכז שכבה , לצוות ניהול  ולמנהל ועל ידי המורה או בעל התפקיד  בשיעור שלו  או מולו אירע הדבר . וגם לרשום זאת בהערת מעקב בסמארט סקול.

במקרה והתלמיד החסיר  ספר או מחברת או איחר לשיעור,  ניתן לרשום זאת במערכת סמארט סקול וגם להודיע למחנך באופן כתוב . מורה המקצוע מוסמך לצור קשר עם הורה התלמיד להעברת אינפורמציה אודות מחדל התלמיד . במקרה וההחסרה או האיחור חזר ברצף לא מקובל ( היינו עד 3 פעמים בחודש)  המחנך רשאי לזמן את ההורה לישיבה ולדון במצב התלמיד, באמצעות הזמנה טלפונית או דרך מכתב שישלח כפי שצוין לעיל .